De Barendrechtse Uitdaging heeft haar jaarverslag 2020 in ‘een oogopslag’ gepresenteerd.

Met trots maakt de Barendrechtse Uitdaging bekend dat er in 2020 maar liefst 172 matches met een maatschappelijke waarde van ruim 7 ton werden gerealiseerd!

De dankbaarheid is groot voor de 93 organisaties/personen die hebben geholpen dit te realiseren. “Op deze manier hebben wij in het afgelopen jaar gezamenlijk 69 verenigingen en stichtingen in Barendrecht kunnen steunen”, meldt Linda Sanders, de trotse manager van de Barendrechtse Uitdaging.

In het verslag is overzichtelijk gemaakt dat er in de afgelopen vier jaar een voortdurende groei is in niet alleen het aantal matches en de maatschappelijke waarde, maar ook het aantal bedrijven dat zich wil inzetten voor de Barendrechtse samenleving.

Door het verkrijgen van de ANBI-status, is het voor bedrijven nog gemakkelijker om mee te doen, aangezien de giften mogen worden afgetrokken. “Zonder onze partners en hulp van organisaties waren al die matches natuurlijk nooit tot stand gekomen”, vervolgt Linda. Voor dit jaaroverzicht wil ik graag Zpress Studio bedanken, die dit belangeloos voor ons hebben gemaakt, en zeker ook De Bondt Grafimedia Communicatie, waar het jaarverslag wordt gedrukt”.

Het jaarverslag is zien en te downloaden op de website van de Barendrechtse Uitdaging: https://barendrechtseuitdaging.nl.

Scroll naar boven